Slovenski kupci ste izdelke Urban Jungle izbrali za Produkt leta 2017

Izbran Produkt leta je največja svetovna nagrada za inovativne izdelke in storitve široke potrošnje, kjer o zmagovalcih odločajo izključno uporabniki. 

Koncept je bil pred 29 leti ustanovljen v Franciji in trenutno deluje v več kot 40 državah, v Sloveniji pa ga letos podeljujejo že peto leto. 

Slovenski kupci ste prestižni nakupni pečat Produkt leta 2017 podelili tudi blagovni znamki izdelkov za vzgojo in nego rastlin Urban Jungle, ki ste jo izbrali za najboljšo in najinovativnejšo linijo v svoji kategoriji.

Veseli smo, da ste v izdelkih Urban Jungle prepoznali kakovost in inovativnost, s katerimi izpolnjujejo vse potrebe urbanih vrtičakarjev in tistih z manjšimi vrtovi.

Blagovna znamka Urban Jungle je plod slovenskega znanja in razvoja. Linijo sestavlja pet visoko kakovostnih izdelkov, med katerimi se vsi uvrščajo med bio proizvode in so sestavljani iz naravnih sestavin. Urban Jungle vam z inovativnimi izdelki prinaša svoj kotiček zelenja v mestu - dom, poln aromatičnih zelišč, urbani vrt na terasi, bogat z domačo zelenjavo in okenske police, okrašene z bujno cvetočimi rastlinami.

Več o nagradi PRODUKT LETA

Namen podeljevanja pečata PRODUKT LETA je potrošnikom, ki iščejo nove, inovativne in visoko kakovostne izdelke, ponuditi zaupanja vreden nasvet za lažjo izbiro med obsežno ponudbo izdelkov na trgovskih policah.

Transparentnost izbora zagotavlja tudi neodvisna javnomnenjska raziskava svetovno priznane raziskovalne agencije ACNielsen, kjer na nacionalnem reprezentativnem vzorcu slovenskih potrošnikov, le-ti določijo zmagovalca vsake kategorije.

Kot zanimivost – nekaj izvlečkov iz raziskave, ki jo je opravila agencija ACNielsen:

  • 39 % Slovenskih kupcev je pripravljenih plačati plačati višjo (premium) ceno za inovativen nov produkt.
  • Pri nakupovanju novih produktov/znamk 48 % slovenskih potrošnikov raje kupi lokalne (slovenske) znamke, kot pa velike (globalne) znamke (takih je 13 %).
  • 86 % anketirancev, ki pozna pomen nagrade meni, da logotip Produkt leta na izdelku krepi ugled celotne blagovne znamke, 71 % pa je prepričanih, da je produkt s pečatom Izbran Produkt leta najboljši v svoji kategoriji.
deli
na vrh